Fontamarako biztanleentzat zoritxarrak bata bestearen atzetik datoz, nahiz eta herrikoek probretasunaren aurka eta agintarien aurka lan egin. Berardo gazte eta sendoa Fontamarako liderra izatera deitua dago, baina hainbeste alferreko borrokaz nazkaturik dago, eta Erromara alde egingo du bere ekonomia hobeagotzeko eta Elvirarekin ezkondu ahal izateko. Azkenik hiriburuan Berardo izkutuko borrokan sartuko da.