Grace, Betty Grableren antzarik handiena duen neska saritzeko ospatu den lehiaketan parte hartzeko Atlantic Cityra heldu zen. Hirugarren gelditu zen baino han Lou, apostulari profesionala, ezagutu zuen. Hauek, hiriaren irudi berria gustoko ez duten pertsona horietakoak dira.