Portaera aberranteen tratamenduan espezialista den Peter Ross, psikiatra gazte eta ospetsuaren historioa. Honek bere profesional karrera osoa, gizarteak gartzelean sartzeko desorekatutzat jotzen dituen erhaileei dedikatu die.