1934. urtean, lur banaketa egiteko lanarekin, gobernuko funtzionari bat herri batetara heltzen da. Lan honek, agintari latifundisten eta ohitura erlijiosotara loturik dauden lekukoen aurka jarriko du. "La Alazana", herriko jauntxoaren maitale bihurtzen da bere senarrari laguntzeko baina dena era odoltsu batean bukatuko da.