Marta, Adam bere senarrak zuzentzen duen orkesta batetako biolinista, hiru hilabeterako New Yorkera joan da. Han, bere amaz maitemindurik egon zen Jan Lasocki zuzendari famatuarekin topo egingo du. Adam Zelati dago eta Lasockiri Poloniatik alde egin duela botako dio aurpegira. Lasockik, Parisen eskeiniko dioten kontzertu omenaldi bat utziko du, eta jaio zen Poloniako herriskan, bertako orkestarekin Beethovenen 5. sinfonia zuzenduko du omen hori ospatzeko. Bainan Jan era Adamen arteko harremanak gordintzen ari dira.