Nowak, geriatri espezialista ezaguna, Magdarekin, Ameriketatik Poloniara doan bidaiuntzi batean dago. Horretarako arrazoirik gabe, Nowak agresiboa eta jasan ezina bihurtzen da. Beste bidaiariek jarrera hau nabaritzen dute. Hasiera batetan atsegin bidai bat izango zena, salakuntza eta narritadura mukuru bat bihurtzen da.