1.974.go apirilaren 25ean, "Revolución de los Claveles"- i esker, Portugalek prozesu historiko berri bat hasiko du. Ordutik, 1.975.go azaroaren 25ararte gertatu ziren gertakizunak azaldu nahi ditu filma honek.