Mundutik isolaturik dagoen kontzentrazio-esparru batetan, epaiketarik gabe, ehun baina preso politiko gehiago bizi dira. Zaintzen dituzten militarrek ez dute beraien erresistentzi, pentsamendu eta espiritua haustea lortzen. Presoek, irrati-igorle baten bidez bere egoera salatzen dute eta horregatik kontzentrazio zelaiko agintariak, hauek beste leku batetara eramatera behartuak aurkitzen dira.