Medikuaren gomendioz, Lukasek lege gizonak Praga utziko du eta hiri txiki batetara joango da. Ohiturazko kasu zailak ez ditu izango orain eskutartean, baina bere lehen bezeroaren bidez, Norakova andre zaharraren bidez, Joun ardatz nagusitzat edukiko duen, ustelkeri zirkulu bat desestaliko du.