Manuel, modu tradizionaletik kanpo dagoen apaiz bat da, bere egitekoa ez du ikuspegi konbentzional batetik ikusten. Bere lana egin behar duen herrian, arrantzaleei bizi modua eta ogibidea agortuko dien urbanizazioaren eraiketaren aurka borrokatuko du. Eta bere laguna den Aparicio-ren emazte Alma Rosarekin harreman sexualak edukitzeko ez du oztoporik jarriko.