Erregin batek, ezkontza gaba ondoren bere senarraren hilketa ikusi du. Errege honek, edonon gazteluak eraikitzen zituen, ondorioz diru asko gastatuz, eta horregatik jendeak gorrotoa zion. Gazte eta zoritxarreko erregina bere bizilekuan gordetzen da eta ezagutzen ez duen herriak kalumniatu egiten du eta hil nahi du. Sebastian poeta gaztea, erregina hiltzeko arduraduna, poliziagatik ihesean gazteluko geletan ezkutatzen da, eta bera eta erregina elka maitemintzen dira.