Argazkia egiteko unean egindako ausnarketa, argazkilariaren jarrera eta argazkian aterako direnenak argazki makina aurrean. Irudien sorrera aurkezten du, argazki makinaren disparoa ekintza agresibo bezala, baina era berean jende askok desiratua; hortik izenburuaren anbiguotasuna.