Emozioa beti da gezurral edota ametsak baldintzatua. Bizitza, egunerokoa, eta bizia, bestea, satisfakzio gutzik eutsiak dira. Ez du minbiziak barnejaten baizik eta gaiztakeriak, eta hau ez da beti kanpotik etortzen. Txepelkeria da hedatuena. Ez da erraza aukerak biatzen. Agertzen direnerako, normalki, galduak ditugu. Ez da arrunta gure ape bihurrekin konsekuente izatea. norbera, hala ere, libre da oso.