Automobil baten barnetik, gidatzen. Desplazamendua. Hiri eta karreterak. Bertigoa, akzioa, argiak, automobilak eta eraikuntzak. Lerro eta erritmoak. Mugimendua. zarata eta bibrazioa. Guztia barnetik; parabrisa eta ispiluen gainean sintaxi berridun optika eta espazioak.