Takimekanografa zoriountsu eta konfiatu (eredu) baten hilketari buruzko fikzioa. Zenbait hiltzaile eta entzule izan diren bi edo hiru lekuko daude. Hilketa honen klabeak zinta amaieran argitzen dira.