Zintak, bideoak eskura uzten dituen bideak aprobetxatuz, igaro berri den iragan zenbaitetan nostaljikoaz hitzegiten duten artxiboko imajinak eskeintzen ditu. Hala ere, nostaljiaz gaindik esperantza berriak sortzen zaizkio errealizatzaileari.