Irakurketa bikoitza aurkezten duten irudial, estetika eta mamia elkarren aurka jartzen ditugu estetika audiobisualak arrazoiaren era ideolojikoak, konbentzioak eta prejuizioak anulatu ditzakeela demostratu nahiez. Gure garaiko estetikaz elikatuz oraindik badago lekurik lilurarako. Modelos amaigabeko dantza da.