Paris inguruetako kaia. Sena ibaia, beharkizun estetikoeatik urrunduz, industri dekoratuaren zati bihurtzen den lekua. Ohizkoa ez den kontemplaziorako leku aproposa. Ikatz gordagi batzuren irudi estetikoak. Raskazielos lerro batzuren geometriko zurruntasuna. Ureko islada batzuren abstrakzio formala. Brian enoren melodi errepikatua. Tom Waitsen oroitze eztia.