Hasiera batean Zorroagako Filosofia eta hezkuntza Fakultateko ikasleentzat pentsatua, une berean Eskizofreniari buruzko ikuspuntu ezberdinak eskeintzen saiatzen da. Alde batetik psikiatria ofizialaren diskurtso teknikoa, bestetik, 'gaiso' baten testigantza zuzena, eta azkenik, giza experientzia horren bizikera neurri eta dimensioa.