Lo ofrecido naturaren behatzea eta harekiko sentimenduaren espresioa da. Ibilbide, keinu eta presentziez osatutako espresioa. Lo ofrecido bilakaera jarraitu baten errepresentazio zehatza da: Nire begiek begiratzen dutena eta begirada horren esanahia. "Geure begiez maite dugun ama baten alaba garaiz baino lehenago erditua".