Hermetikoa. Ibilbide luza batek espazio minimo batean barrena kanpoa eta barrua urratzen digu; bere mugak bere indar jokoak eta fabrikatzen dituzten alterazioak. Ikuslea Frigorifikoko hormari itsatsia, espazio horretan inkrustatua, Natura hila mugitzen. Bai, ez?