Ametsa Apirilaren 26an egiazko irudia expresionista bidean elaboratzea da. Irudiak, Antton Valverdek Gernikako bonbardeaketari buruz egindako musikarekin, erritmikoki osatzen dira. Nolabait musika-bideoa dugu, bertan soinua eta irudia batzen direlarik, baina telebistan ikusi ohi direnetatik ezberdin. Itxuraz osotua, teknikoki sinplea da, tresneria eskasiak baldintzatua.