Filme experimentala, kontzeptuala, "maitasuna" eta "gerra" hitzei dagokien ideen inguruan, plano bakarraren eraketa aldakuntzaren prozesurik erakargarria, diseinatua izan denetik eszenategira eramana den bitarteko hurbilketa ibilbidea azaltzerakoan.