Filma honek, halamoduzko telebista-kate baten emanaldi bat eskaintzen digu. Bertan, zine alorrean eman ohi diren era guztietako sariei barre egin nahi zaie. Aurkeztaile neskatil batek, saritutako azken produkzioen berri ematen digu: «Bonbolioaren miraria», «Eulalia» y «Alguazilaren txapela» sketchak.