Artxandaren inguruan, Bilbok duen leku ederrenatariko bat, bere funikular, zona berde, edifizio, baserri eta jendeez mintzatuz, baina betez ere San Roque ermita famatuaz. Ermita hau, gerra zibilean kalte handiak jasan ondoren, Artxandako bizilagunek arreta handiz berriztatu dute eta San Rokeren taila berri bat Francisco Javier Santos eskultoreari gomendatu ondoren (kreazio-prozesuan ikusten da Madrideko bere estudioan) inauguratu egiten dute ohore guztiekin. Inaugurazioa Bilbo eta Sondikako agintariak etortzen dira, ospakizuna elkartasun bazkari batekin amaituz.