Buñuelek, Emily Brönte-n Gailur Ekaitsuak zinemara egokitzen du, batez ere nobelaren azken zatia: Alejandro hazitzen ikusi zuen etzealdera itzuli da denbora luzea kanpoan ibili ondoren. El Robledal-en Kattalin bizi da, bere alabaordea. Gaztetan maitemindurik zeden baina Eduardorekin ezkundu da, haur bat izateko asmo bakarrekin. Halare babarki azaltzen du alejandro maite duela oraindik.