Wyatt Earp, Tombstongo sheriffak, Whichita eta Dodge Cityko baketzaile bihurtuko da, bere anaien laguntzaz. Bestalde, Doc Hollyday poker jokalari eta haginlariak, O.K. Corral legendarian bertan, Clayton gaizkile taldeari aurre egingo dio.