Keller, errefuxiatu alemaniarra bera, Vilette deituriko abokatua erahiltzen du eta Logan Aitari krimena aitortzen dio. Keller-ek sotanaz jantzita gauzatu zuen krimena. Logan, hilketaren gorabehera sospetxosorik nabariena izan arren, ezin du aitorpen sekretupean jakindakoaren berri eman.