Daisy Cloverrek 15 urte bete ditu eta ez dauka norekin urtebetezea ospatu. Berorren amak ere, emakime estrainu eta zahartia, ahaztu egin du. Jolasean bezala, abesti bat grabatzen du opari gisa eta, zer egin ez dakiela, Hollywood-ko estudio batetara igotzen du. Estudioak Daisy kontratatzen du, bai eta izar bihurtu ere. Daisyk jakin ahal izango du arrakasta eta zoriona ez datozela beti eskutik.