Familia apaleko gazte batek handinahai ugari dauka, ondasunak eta arrakasta kortzerakoan ordea burua galtzen du. Neska xarmant eta aberats batekin maitemindurik dagoela, lehen ezagututako eta haurdun azaltzen zaion neska langileak ezkontza eskatzen dio irmoki. Halako batean, neska eta honekin batera iragana baztertzeko erabaki sendoa hartuko du.