Bizar berri brasildar batek, amaz umezurtz eta zortzi urtez apaiz eskola batetan sartuta bizi izan dena, aita, preso-ohia, bila datorkiola jakiten du. Rio de Janeiro-ra elkarttekin bizitzeko eraman nahi du. Aitarekin elkarbizitzeak lur jota uzten du eta zera jartzen du oinarrizko ehartzat: berorren identitatea aurkitzea.