Sargentu Getúlio, politikari batek kontratatutako soldatapeko hiltzaile bat da. Politikariaren etsai bat hiri batetik bestera eramateko agindua dauka. Lurralde pobre batean zehar bido luzea egiten daudela, aldaketa politikoak gertatzen dira eta Getúliok daraman presoa, arriskutsua oso bihurtzen da. Sargentuak ez ditu aipatu aldaketak ondo ulertzen, eta muzin egingo die kontraginduei.