Esperanzak, gaztaroko gertakizunen berri ematen dio semeari. José Luisekin ezkondu zen, bertako lurren jabea zenaren semea. Iraultzan parte hartu zuen baina, familia salbatu ahal izateko, bere burua entregatu behar izan zuen bidelapur talde baten eskuetara.