Florenz Ziegfeld-en biografia dugu (1867-1932), ikuskizun musikal handien sortzaile eta berritzaile. Hankaz gora jarri omen zuen errebista musikala konzepzioa bere estilo nahastezinezkoa plazaratuz. Emakume iparamerikarraren "goresle" izan zela diote. filme honen zenbaki ikusgarrien bidez Ziegfeld-en "erokeria" argi eta garbi azaltzen zaigu.
Luise Rainer-ek Ziegfeld-en lehen emaztearen papera burutuz, Aktoresa Hoberenari emandako Oscar-a jaso zuen.