Johann Strauss II.aren (1825-1899) bizitzari buruzko asmakizun hutsa dugu. Asmakizunaren zehetasun sinestezinenak ere ontzat eman bait ziren, bals-ak abestu zituzten (letra eta guzti... idatzi berria gainera), inortxok ere abestuak izateko sortuak izan arren. Agidanean, filmeak harrera ona eta hogerleko ugari lortuz, bere garaian Sobiet Batasunean gehien atsegin zuten filma iparamerikarra omen zen.