Austria eta alemaniatik Hirugarren Reich-aren hatzaparretatik ihes egin ondoren, 1945ean, Austriako lurretara itzultzen dira amerikanoekin, azkatzaile direlakoan. Austria, nazismoak jota, Hitler-ek sortutako hondamendiaren biktima hitsa bilakatu da. Etxera itzultzearen samintasuna agertzen du filmeak, izan ere, austriarrek beraien historia korapilotsuari aurre egiten dioten bakarrenetakoa dugu aipatu zeluloide pusketa.