Bost Zenbakiak, planetako robotik aurretatuena, arma estrategikoak erabiltzeko azkartasun artifizialeko sistema batekin diseinatua, saiotegitik ihes egin du. Sortu zuen zientzilariak atzetik doakio funtzionamendu akatsa aurkitu nahiean. Nova Roboticseko Presidenteak, ere harrapatu nahi du barnean daramazkin armak milioika pertsona hil ez ditzan. Segurtasun Buruak mila pusketetan txikitu nahi du afaltzera joan aurretik. Stephaniek aurkitzen du ordea Bost Zenbakia, zeinak gizaki bizi bat dela ulertarazi nahi dio.