Tokyo-ko hiriguruan familia baten hiru belaunaldi desberdin bizi dira. Goiz batetan amona hilik aurkitzen dute. Polisiak seoser susmatzen du. Senarrak esaten du bere emazte zaharra hil duela., luzaroan gaisorik zebilelako. agure zaharra zaintzea ez zen gauza erraza, ezta bere semearentzat ama sufritzen ikustea. Gau hartan, semeak ama ur pitxar batean burua sartzen ikusi zuen, bere burua hil nahian edo, eta orduan semeak...