1907. urtea. Lucy Honeychurch guraso dirudunen alaba da eta Italia bisitatzen du bere konpainia damarekin. Lucyren bizitza lasaia erabat, korapilatzen da bertan hilketa baten lekuko suertatzen denean, eta krimenaren beste lekuko batekin maitemintzen denea. Gaztea, Florentzia bisitatzen ari da bere aitarekin. aita-semeak oso kritikatzen dituzte, pentsamolde liberala omen dutelako. Konpainia damak amaitutzat ematen du bidaia. Ingalaterran atzera gazte baten harremana onartzen du, baina Italian ezagututako gaztearen itzuliak, zalantza ugari sortuko du Lucyren sentimenduengan.