Central Park-eko apartamentutan hiru ahizpa newyorkdar bizi dira. Aktore izandako gurasoen alabak ditugu. Hannah, ahizparik zaharrena izaki indartzuena dugu halaber: ikasketak eta ezkontza aurrera ateraz gainera haurdun dago, eta aizpen fakturak eta zorrak ordaintzen ditu. Holly ahizparik sentikorrena da. Aktoresa izan nahiko luke, dendaria besterik ez da ordea. Hirugarrera, Lee, margolari heldu batekin bizi da Soho-ko teilatondo batetan.