Vincenzo eta Luciano rock musikaren zaletu ammorratuak dira. Roman gelditzen da Vincenzo uda oporraldian, kultur eta musika japoniar jaialdi bat ikustera joaten da eta ikuskizun post-moderno bat bururatzen zaio: "GRANITA ELEKTRONIKOA", Japon-go haundiko oinarritua, plazerra eta ausardiaren lurra. Licianok gogo onez legunduko dio propiektu horretan, baina ikuskizuna kokatzen daudela ekuste ugari gertatzen hasten da.