Sune Burman apaiz-ohia dugu, Viveka aldiz, haurtzaro berezia jasandako emakumea da.
Vivekak etxea, heziketa, azken finean bizimodu berri bat eskeintzen dio. Zazpi urtez elkarbixi ondoren, emakumearen buruan sortutako pentsamendu obsesiboen harian bizi da.