Bick, olatu berriko rocker-ak, oraintsu jakin du Sida delako gaitza dofreitzen duela. Bere maitale-ohi eta lagun handina, Michael izeneko freelanced kazetariak, Nick eta Robert artea banatzen du denbora. Robert Afrikara joaten da lanera. Nick-ek bi lagun handi hauen galera hasan beharko du.