Gizon batek munduan zehar bidaiatuz doa, lan bila. egun batez etxalde batetara ailegatzen da, non ama bat alabarekin bizi baita. alabak osasun arazoak dauzka, ez du hitzik egiten, atzeratua da eta uraren inguruan fantasiazko mun bat asmatu du. Amak, diru truk alaba eraman dezan proposatzen dio isil ostuka. Alabarekin ezkondu eta kanpora bizitzera doaz. Bikote harremana baino aita-alabarena daramate. Lan aurkitu eza medio eta gelditzen zaien ditu apurra amaitzear dagoela, elkarrenarteko harremana okertzen da.