Zorg lasai asko bizi da hondartzan daukan txabola traketsean. Gauza asko bizi izan duen personta da. Jendea eta bizitzak erabat dezepzionatu dute.
Betty bera baino 10 urte gazteagoa da. Oraindik pozik bizi da, eta gauza guztiak ezagutu nahi lituzke. Betty-ri esker, Zorg berpiztu egin da. Elkar maitemindu eta izugarrizko amodio istorioa hasten dute, emozio, min, barre eta tragediaz beterikoa.