Garai batean ospe handiako rock taldea, zena maldan behera doa. Hala ere, "Zenith", talde buruak, "rikanrola"ren jatorrizko kontzeptuarekin bere hartan jarrai beharko luketela pentsatzen du. Aurreko frakasua astuz, instrumentu eta materiala berria erosten dute kreditu baten bidez, beraien "Black Mary" estudioa berrituz. Seva, Anja, Sivi, Ej., Tucak, Gandi, Falstaf eta Zozon bere taldeburuarenganako konfidantza osoa dute gladutako arrakasta berreskuratzeko. Baina Zenith hil egiten da. Norantza jo orain?