Ander, droga trafikoan ibiliagatik kartzela-zigorra bete ondoren, gurasoen etxera itzultzen da beste nonbaitera joan ezinean. Garai bateko gomutak buruan kolpatzen zaizkio eta droga salmentara bihurtu beharko du aurrera atera ahal izateko. Egoera, aitzitik, zeharo aldatu da. Bere lagunik minena, Yul, mendi ibilaldi eta ikasketa adiskidea, erakunde armatuak droga trafikalarien aurka hasi berri duen borrokan sarturik dabil. Bi lagunen arteko gatazka ekidingaitza suertatuko delarik.