Jack Conway-k abilki gainditu zituen haibeste ataletan zatituriko akziozko elaberria pantailaratzeak barne zituen zailtasun ugariak. Ikusleak atalez atal jarraikiz dihardu Dickensen errelatua, haria galdu gabe gainera. Conwayk etzuen literatur obra bat zinematzarakoan erabili ohi den baliabiderik errazena saiatu, hau da itzulpen zinematografikoarentzat ezeroso dena ezabatzea.