Filmaren haria New Yorken kokatzen da, 1900 urtean. Allida Bedereaux bera baino askoz zaharrago batekin ezkonduta dago, agureak erotu arazi nahi dio. Allidak mediku gazte bat maite du, Huntington Bailey doktorea, zeina berehala konturatzen da burutik joanda dagoen bakarra Allidaren senarra dena.