Sezesiosko gerra basi aurretik, hegotar estraino batek, Owen Pentecostek, nahiago izango du bere betebeharra gauzatu (urrezko konboia konfederatuen aldekoengana desbideratu) abenturazale bikote batek eskaintzen dioten maitasuna baino.